Direct naar de contentDirect naar de footer
Wij zijn weer open!

Hotel is open

Ondanks de aangescherpte maatregelen vanuit de overheid kunt u zorgeloos verblijven in ons hotel. Uw veiligheid en gezondheid, en die van onze medewerkers staan hierin centraal. Wij blijven de richtlijnen van het RIVM volgen en op deze pagina vindt u alle informatie omtrent de uniforme getroffen maatregelen van alle Valk Exclusief hotels en onze aanvullende of speciale maatregelen.

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen:

Gepaste afstand in het hotel

  • Op verschillende plaatsen in het hotel treft u maatregelen en markeringen aan waarmee wij de 1,5 meter afstand willen waarborgen. Dat zijn plaatsen waar meerdere personen gebruik van maken of elkaar passeren. Wij vragen u deze maatregelen en markeringen op te volgen.
  • Wij verzoeken u om in de verkeersruimten, zoals hotelgangen, de veilige afstand tot andere gasten te respecteren.

Mondkapjes

Voor uw én onze veiligheid draagt ons personeel een mondkapje.

Het is verplicht om in het hotel en alle publieke ruimtes in het hotel een mondkapje te dragen. Zodra u een vaste zitplaats heeft, mag u het mondkapje af doen.

Overnachten

Check-in & Check-out

  • Bij check-in stellen wij u een aantal gezondheidsvragen;
  • Bij vermoeden van verkoudheid- en/of griepklachten kunnen wij gasten weigeren;
  • Desinfecteer bij binnenkomst grondig uw handen, er staat desinfectiemiddel in de openbare ruimtes;
  • Betaal contactloos (pin of mobiel). Toch contant betalen? Betaal gepast, want wij hebben geen wisselgeld.

Kamers
Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt en de deurklinken van alle deuren in ons hotel worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Al onze medewerkers wassen elk uur hun handen.

Restaurant

Graag informeren wij u over ontbijt-, lunch- en diner mogelijkheden.

  • Vanwege de corona maatregelen is ons restaurant tot nader order gesloten.
  • Onze keuken blijft echter wel open voor heerlijke afhaalgerechten.
  • U kunt hiervan gebruik maken door de QR code te scannen op uw hotelkamer. Hiermee komt u in de bestelomgeving van Anna-bel.
  • Het is vanwege onze Coronahuisregels NIET toegestaan om eten te laten bezorgen door andere bezorgdiensten zoals Thuisbezorgd.nl, Delivery, pizzeria’s, etc. Bezorgdiensten krijgen geen toegang tot ons terrein.

LUNCH & DINER

  • U kunt tussen 12:00 en 20:30 uur eten bestellen via de bestelservice Anna-bel (zie QR code op uw hotelkamer).
  • Ons terras is vanaf 28 april weer deels geopend voor koffie, lunch of een borrel (tussen 12.00 en 18.00 uur). U dient hiervoor een reservering te maken (online of bij onze receptie).
  • Als u voor uw diner meerdere gangen wilt bestellen, dan kunt u het beste verschillende bestellingen doen zodat u het diner per gang af kunt halen.
  • Alcoholische dranken dienen voor 20:00 uur bij de receptie afgehaald te zijn. Er wordt geen alcohol verkocht na 20:00 uur.

ONTBIJT

  • U kunt uw ontbijt afhalen in het restaurant waar een ontbijtbuffet staat opgesteld.
  • Wij maken graag a la minute een lekkere omelet, roerei of gebakken eitje klaar naar uw keuze.

Voor alle bovenstaande services geldt dat alleen op uw eigen kamer drankjes en maaltijden genuttigd mogen worden.

Terras

Ons terras is vanaf 28 april deels weer geopend; we kijken er naar uit u te verwelkomen!

Wij vragen uw aandacht en begrip voor het volgende:

Grotere gezelschappenzijn vooralsnog helaasniet mogelijk,wij bieden plaats voor2 personenaan een tafel of voorhuishoudensaan een tafel.

Let op: het is mogelijk om een tafel te reserveren op ons terras zodat u zeker bent van een plek. U bent ook welkom zonder vooraf gemaakte reservering, deze kunt u ter plekke maken, alleen bent u dan afhankelijk of er plek is.

Reserveringen op ons terras zijn onder voorbehoud vangunstige weersomstandigheden.Van der Valk Hotel Leiden behoudt zich het recht voor om uw reservering te annuleren wanneer de weersomstandigheden dit vereisen.Een reservering op ons terras geeft geen toegang tot ons restaurant.

Veel gestelde vragen:
- Mag ik samen met iemand bij jullie aan tafel zitten die niet hoort tot mijn huishouden?
* Ja dat mag, maar uitsluitend met 1 persoon.

- Ik mag met mijn huishouden komen eten bij jullie, is er een maximaal aantal personen waaruit de reservering mag bestaan?
* Nee, u kunt met uw hele huishouden komen eten. Hieronder vallen alleen de personen die bij u in 1 huis wonen, dus geen grootouders die elders wonen bijvoorbeeld. Reserveringen boven vier personen (uit een huishouding) kunnen uitsluitend telefonisch worden gemaakt (071-5 731 731).

Fitness

Helaas is onze fitness gesloten.

Zalen

Met de aangescherpte maatregelen mogen er nog maximaal 30 gasten in onze vergaderruimtes verblijven, mits de bijeenkomst noodzakelijk is voor de continuïteit van het bedrijf.

Veiligheid staat te allen tijde vooropen wij zullen daar rekening mee houden met de routing en opstelling zodat u zorgeloos en veilig zaken kan blijven doen.

Wij bieden lunch, koffie en thee aan via een afhaalmogelijkheid in het hotel.

Neem voor vragen of reserveringen contact op met onze afdeling Sales via sales@leiden.valk.nl of 071 - 5731 715.

Tot slot

Indien een gast zich niet houdt aan (één van) de maatregelen of een instructie van het personeel op het gebied van hygiëne, veiligheid en routing niet opvolgt, is het management van hotel Leiden gerechtigd om u te gebieden het pand te verlaten en/of u de toegang te ontzeggen.
Met gastvrije groet,
Familie van der Valk & medewerkers