Direct naar de contentDirect naar de footer
Wij zijn weer open!
Wij zijn weer open!

Hotel is open

Wij zijn heel blij dat we steeds meer gasten mogen verwelkomen. Zoals u wellicht weet is ons hotel nooit dicht gegaan voor overnachtingen. Tot 1 juni kunnen gasten met een hotelarrangement weer in onze restaurants ontbijten en dineren. Daarvoor hebben wij onze werkwijze en onze ruimtes op een aantal punten aangepast. Hierdoor kunt u veilig en ontspannen genieten in ons hotel. Op deze pagina leest u er alles over.

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen:

Overnachten

Check-in & Check-out

  • Bij check-in stellen wij u een aantal gezondheidsvragen;
  • Bij vermoeden van verkoudheid- en/of griepklachten kunnen wij gasten weigeren;
  • Desinfecteer bij binnenkomst grondig uw handen, er staat desinfectiemiddel in de openbare ruimtes;
  • Betaal contactloos (pin of mobiel). Toch contant betalen? Betaal gepast, want wij hebben geen wisselgeld.

Kamers
Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt en de deurklinken van alle deuren in ons hotel worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Al onze medewerkers wassen elk uur hun handen.

Eten & drinken

Ontbijt en diner in het restaurant
Tot 1 juni kunnen alleen gasten van een hotelarrangement weer ontbijten en dineren in ons restaurant. Om alles soepel en veilig te laten verlopen hebben wij een aantal richtlijnen opgesteld:

  • Wilt u bij uw boeking op de website aangeven hoe laat u wilt ontbijten en dineren (dit kan in het opmerkingenveld);
  • Voordat u het restaurant betreedt vragen wij u om uw reservering te laten zien;
  • Vervolgens stellen wij u een aantal gezondheidsvragen;
  • Als laatste vragen wij u om (verplicht) uw handen te desinfecteren.

Roomservice
Voor gasten die liever op hun kamer ontbijten of dineren kunt u gebruik maken van roomservice. Wij brengen de maaltijden tot aan de deur van de hotelkamers.

Brunch en lunch
Helaas kunnen wij op dit moment geen lunch of brunch aanbieden.

Terras en bar
Helaas zijn op dit moment ons terras en bar gesloten. Wij adviseren u om onze website in de gaten te houden, aangezien dit snel kan veranderen.

Fitness

Helaas is onze fitness gesloten.

Veelgestelde vragen

Kunnen we weer in het restaurant eten?
Ja! U kunt als gast met een hotelarrangement vanaf 1 juni weer genieten van heerlijke ontbijtjes en diners in de restaurants van onze hotels. Bij het boeken van uw hotelarrangement kunt u direct uw ontbijt én diner reserveren. Wij hopen snel ook weer gasten zonder overnachting te kunnen bedienen in onze restaurant en ons terras. Dat is echter nu nog niet mogelijk.

Welke veiligheidsmaatregelen hebben jullie getroffen?
Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen. Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Deurklinken worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Wij wassen elk uur onze handen. Ons restaurant is opnieuw ingericht zodat u meer ruimte heeft en met minder mensen aan het eten bent. Hiervoor maken wij gebruik van een reserveringssysteem. Op verschillende plekken hebben wij handzeepzuilen geplaatst zodat u snel en eenvoudig uw handen kunt wassen.

Kan ik weer een kamer boeken?
Ja! Wist u dat ons hotel niet dicht is geweest? U kunt direct boeken en ook weer gebruik maken van een aantal heerlijk arrangementen.

Kan ik weer komen lunchen of brunchen?
Nee, helaas zijn wij nog niet in staat om lunch of brunch te serveren.

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Ja, hotelgasten kunnen deze reserveren via onze receptie even als een lunchpakket. Elk hotel heeft mooie fietsroutes (20/40/60km) van de omgeving voor u klaar liggen.

Tot slot...
Indien een gast zich niet houdt aan (één van) de maatregelen of een instructie van het personeel op het gebied van hygiëne, veiligheid en routing niet opvolgt, is het management van hotel Leiden gerechtigd om u te gebieden het pand te verlaten en/of u de toegang te ontzeggen.
Met gastvrije groet,
Familie van der Valk & medewerkers
Versie 14 mei 2020