Direct naar de contentDirect naar de footer
Wij zijn weer open!

Hotel is open

Ondanks de aangescherpte maatregelen vanuit de overheid kunt u zorgeloos verblijven in ons hotel. Uw veiligheid en gezondheid, en die van onze medewerkers staan hierin centraal. Wij blijven de richtlijnen van het RIVM volgen en op deze pagina vindt u alle informatie omtrent de uniforme getroffen maatregelen van alle Valk Exclusief hotels en onze aanvullende of speciale maatregelen.

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen:

Gepaste afstand in het hotel

  • Op verschillende plaatsen in het hotel treft u maatregelen en markeringen aan waarmee wij de 1,5 meter afstand willen waarborgen. Dat zijn plaatsen waar meerdere personen gebruik van maken of elkaar passeren. Wij vragen u deze maatregelen en markeringen op te volgen.
  • Wij verzoeken u om in de verkeersruimten, zoals hotelgangen, de veilige afstand tot andere gasten te respecteren.

Mondkapjes

Voor uw én onze veiligheid draagt ons personeel een mondkapje.

Bij het betreden van het hotel en alle publieke ruimtes in het hotel verzoeken wij u dringend een mondkapje te dragen. Zodra u een vaste zitplaats heeft, mag u het mondkapje afdoen. Voor het ontbijt geldt dat bij het betreden van het restaurant en het lopen langs het buffet, het verplicht is om een mondkapje te dragen.

Overnachten

Check-in & Check-out

  • Bij check-in stellen wij u een aantal gezondheidsvragen;
  • Bij vermoeden van verkoudheid- en/of griepklachten kunnen wij gasten weigeren;
  • Desinfecteer bij binnenkomst grondig uw handen, er staat desinfectiemiddel in de openbare ruimtes;
  • Betaal contactloos (pin of mobiel). Toch contant betalen? Betaal gepast, want wij hebben geen wisselgeld.

Kamers
Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt en de deurklinken van alle deuren in ons hotel worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Al onze medewerkers wassen elk uur hun handen.

Restaurant

  • Het restaurant is alleen geopend voor hotelgasten.
  • Reserveren is noodzakelijk voor uw ontbijt en diner. Zo kunnen wij service, spreiding en veiligheid zorgvuldig opvolgen.
  • Bij aanvang dient u zich te registreren t.b.v. het bron- en contactonderzoek.
  • Gelieve te wachten aan de welkomstdesk. Wij brengen u naar uw tafel.
  • Voor het ontbijt geldt dat bij het betreden van het restaurant en het lopen langs het buffet, het verplicht is om een mondkapje te dragen.
  • Voor het diner werken wij met tijdsloten. Om 22:00 uur sluit het restaurant.
  • Houd 1,5 meter afstand. Zowel tot onze medewerkers als tot andere gasten.
  • Wij hebben met pijlen routes gemaakt in onze restaurants en wij verzoeken u deze te volgen.
  • Wij kunnen maximaal 4 gasten per tafel plaatsen.
  • Bij voorkeur betalen met pin of contactloos.
  • Er is roomservice mogelijk.

Fitness

Helaas is onze fitness gesloten.

Zalen

Met de aangescherpte maatregelen mogen er nog maximaal 30 gasten in onze vergaderruimtes verblijven.Veiligheid staat te allen tijde vooropen wij zullen daar rekening mee houden met de routing en opstelling zodat u zorgeloos en veilig zaken kan blijven doen.

Wij hebben diverse maatregelen genomen zodat u een veilig en verantwoorde bijeenkomst kunt houden.

  • Al onze zalen en boardrooms zijn ingericht op 1,5 meter afstand.
  • Er zijn looproutes aangegeven.
  • Er zijn desinfectiezuilen aanwezig.
  • De invulling van ons F&B aanbod is aangepast; wij serveren een vergaderlunch in de zaal of indien gewenst werken wij met lunchboxen.
  • Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt.
  • Deurklinken worden meerdere keren per dag schoongemaakt.
  • Wij wassen elk uur onze handen.

We begrijpen dat u misschien toch nog vragen heeft. Onze afdeling Sales informeert u graag over alle maatregelen en mogelijkheden.

Sales | 071 - 5731 715
sales@leiden.valk.nl

Tot slot

Indien een gast zich niet houdt aan (één van) de maatregelen of een instructie van het personeel op het gebied van hygiëne, veiligheid en routing niet opvolgt, is het management van hotel Leiden gerechtigd om u te gebieden het pand te verlaten en/of u de toegang te ontzeggen.
Met gastvrije groet,
Familie van der Valk & medewerkers