Direct naar de contentDirect naar de footer
Wij zijn weer open!

Hotel is open

Ondanks de aangescherpte maatregelen vanuit de overheid kunt u zorgeloos verblijven in ons hotel. Uw veiligheid en gezondheid, en die van onze medewerkers staan hierin centraal. Wij blijven de richtlijnen van het RIVM volgen en op deze pagina vindt u alle informatie omtrent de uniforme getroffen maatregelen van alle Valk Exclusief hotels en onze aanvullende of speciale maatregelen.

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen:

Gepaste afstand in het hotel

  • Op verschillende plaatsen in het hotel treft u maatregelen en markeringen aan waarmee wij de 1,5 meter afstand willen waarborgen. Dat zijn plaatsen waar meerdere personen gebruik van maken of elkaar passeren. Wij vragen u deze maatregelen en markeringen op te volgen.
  • Wij verzoeken u om in de verkeersruimten, zoals hotelgangen, de veilige afstand tot andere gasten te respecteren.

Mondkapjes

Voor uw én onze veiligheid draagt ons personeel een mondkapje.

Vanaf 1 december is het verplicht om in het hotel en alle publieke ruimtes in het hotel een mondkapje te dragen. Zodra u een vaste zitplaats heeft, mag u het mondkapje af doen.

Overnachten

Check-in & Check-out

  • Bij check-in stellen wij u een aantal gezondheidsvragen;
  • Bij vermoeden van verkoudheid- en/of griepklachten kunnen wij gasten weigeren;
  • Desinfecteer bij binnenkomst grondig uw handen, er staat desinfectiemiddel in de openbare ruimtes;
  • Betaal contactloos (pin of mobiel). Toch contant betalen? Betaal gepast, want wij hebben geen wisselgeld.

Kamers
Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt en de deurklinken van alle deuren in ons hotel worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Al onze medewerkers wassen elk uur hun handen.

Restaurant

Graag informeren wij u over ontbijt-, lunch- en diner mogelijkheden.

  • Vanwege de corona maatregelen is ons restaurant tot nader order gesloten.
  • Onze keuken blijft echter wel open voor heerlijke afhaalgerechten.
  • U kunt hiervan gebruik maken door de QR code te scannen op uw hotelkamer. Hiermee komt u in de bestelomgeving van ANNA-BEL.
  • Het is vanwege onze Coronahuisregels NIET toegestaan om eten te laten bezorgen door andere bezorgdiensten zoals Thuisbezorgd.nl, Delivery, pizzeria’s, etc. Bezorgdiensten krijgen geen toegang tot ons terrein.

LUNCH & DINER

  • U kunt tussen 12:00 en 20:30 uur eten bestellen via de bestelservice Anna-bel (zie QR code op uw hotelkamer).
  • Uw gerechten worden op de afgesproken tijd bij de receptie klaargezet. U kunt ze daar zelf afhalen.
  • Er is geen roomservice mogelijk.
  • Als u voor uw diner meerdere gangen wilt bestellen, dan kunt u het beste verschillende bestellingen doen zodat u het diner per gang af kunt halen.
  • Alcoholische dranken dienen voor 20:00 uur bij de receptie afgehaald te zijn. Er wordt geen alcohol verkocht na 20:00 uur.

ONTBIJT

  • U dient uw ontbijtbestelling 1 avond van te voren aan ons door te geven.
  • Wij hebben een klein ontbijtbuffet gemaakt in de lounge waar de meest gangbare ontbijtproducten staan uitgestald.
  • U kunt uw ontbijt zelf samenstellen tussen 06:30 en 10:00 uur.
  • Wij maken graag a la minute een lekkere omelet, roerei of gebakken eitje klaar naar uw keuze.

KOFFIE & THEESERVICE
In de lounge staat een koffiemachine klaar waar u tijdens uw verblijf gratis gebruik van kunt maken. De machine is beschikbaar tussen 7:00 en 23:00 uur.

Voor alle bovenstaande services geldt dat alleen op uw eigen kamer drankjes en maaltijden genuttigd mogen worden.

Fitness

Helaas is onze fitness gesloten.

Zalen

In verband met de aangescherpte maatregelen zijn onze zalen tot en met 9 februari gesloten.

Wij blijven uiteraard bereikbaar om uw vragen te beantwoorden en om aankomende reserveringen met u te bespreken. Heeft u vragen of opmerkingen? Neemt u dan gerust contact op met onze sales afdeling via 071 - 5731 715.

We hopen u in 2021 weer te kunnen begroeten!

Tot slot

Indien een gast zich niet houdt aan (één van) de maatregelen of een instructie van het personeel op het gebied van hygiëne, veiligheid en routing niet opvolgt, is het management van hotel Leiden gerechtigd om u te gebieden het pand te verlaten en/of u de toegang te ontzeggen.
Met gastvrije groet,
Familie van der Valk & medewerkers