Direct naar de contentDirect naar de footer
Wij zijn weer open!
Wij zijn weer open!

Hotel is open

Ondanks de aangescherpte maatregelen vanuit de overheid kunt u zorgeloos verblijven in ons hotel. Uw veiligheid en gezondheid, en die van onze medewerkers staan hierin centraal. Wij blijven de richtlijnen van het RIVM volgen en op deze pagina vindt u alle informatie omtrent de uniforme getroffen maatregelen van alle Valk Exclusief hotels en onze aanvullende of speciale maatregelen.

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen:

Gepaste afstand in het hotel

  • Op verschillende plaatsen in het hotel treft u maatregelen en markeringen aan waarmee wij de 1,5 meter afstand willen waarborgen. Dat zijn plaatsen waar meerdere personen gebruik van maken of elkaar passeren. Wij vragen u deze maatregelen en markeringen op te volgen.
  • Wij verzoeken u om in de verkeersruimten, zoals hotelgangen, de veilige afstand tot andere gasten te respecteren.

Mondkapjes

Voor uw én onze veiligheid draagt ons personeel een mondkapje.

Het is verplicht om in het hotel en alle publieke ruimtes in het hotel een mondkapje te dragen. Zodra u een vaste zitplaats heeft, mag u het mondkapje af doen.

Overnachten

Check-in & Check-out

  • Bij check-in stellen wij u een aantal gezondheidsvragen;
  • Bij vermoeden van verkoudheid- en/of griepklachten kunnen wij gasten weigeren;
  • Desinfecteer bij binnenkomst grondig uw handen, er staat desinfectiemiddel in de openbare ruimtes;
  • Betaal contactloos (pin of mobiel). Toch contant betalen? Betaal gepast, want wij hebben geen wisselgeld.

Kamers
Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt en de deurklinken van alle deuren in ons hotel worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Al onze medewerkers wassen elk uur hun handen.

Restaurant

ONTBIJT
Hotelgasten kunnen weer ontbijten in het restaurant waar een ontbijtbuffet staat opgesteld. I.v.m. de beperking van het aantal personen in het restaurant, spreken wij vooraf een tijdslot met u af.

Bij mooi weer kunt u ook van uw ontbijt genieten op ons terras.

Lunch & Diner
Ons restaurant en terras is geopend voor koffie, lunch, borrel en diner tot 22.00 uur. Wij vragen u vooraf een reservering te plaatsen.

Het aantal gasten dat wij mogen ontvangen is nog beperkt, wij adviseren u om direct na het reserveren van uw kamer ook een reservering te maken in het restaurant.

Het restaurant en het terras sluiten om 22.00 uur, de laatste ronde is om 21.30 uur. Reserveren is mogelijk voor maximaal 4 personen of voor een huishouden.

Roomservice
Wij mogen u weer roomservice aanbieden. Op de kamer kunt u uw bestelling plaatsen door het scannen van een QR code.

Het is vanwege onze Coronahuisregels NIET toegestaan om eten te laten bezorgen door andere bezorgdiensten zoals Thuisbezorgd.nl, Delivery, pizzeria’s, etc. Bezorgdiensten krijgen geen toegang tot ons terrein.

Terras

Ons terras is deels weer geopend; we kijken er naar uit u te verwelkomen!

Bij goed weer is ons terras geopend tot 22.00 uur. U bent welkom zonder vooraf gemaakte reservering, deze kunt u ter plekke maken, alleen bent u dan afhankelijk of er plek is.

Grotere gezelschappen zijn vooralsnog helaas niet mogelijk, wij bieden plaats voor 4 personen aan een tafel of voor huishoudens aan een tafel.

Fitness

Onze fitness is weer geopend voor maximaal twee personen tegelijk.

Zalen

Op dit moment kunt u bij ons vergaderen op 1,5 meter afstand met een maximum van 50 personen.

Veiligheid staat voorop en wij zullen daar rekening mee houden met de routing en opstelling zodat u zorgeloos en veilig zaken kan blijven doen.

Neemt u gerust contact op met onze afdeling Sales om de mogelijkheden te bespreken.
Telefoon 071 5731 715 of via sales@leiden.valk.nl

Tot slot

Indien een gast zich niet houdt aan (één van) de maatregelen of een instructie van het personeel op het gebied van hygiëne, veiligheid en routing niet opvolgt, is het management van hotel Leiden gerechtigd om u te gebieden het pand te verlaten en/of u de toegang te ontzeggen.
Met gastvrije groet,
Familie van der Valk & medewerkers